TRT tabii’nin dizisi ‘Ateş Denizi’ setine düzenlenen narkotik baskını sonrası başrol oyuncusuErdem Kaynarca gözaltına alınmıştı. İfadesi ve bazı örnekler alındıktan sonra serbest bırakılan Kaynarca’nın daha sonra sözleşmesi feshedilmişti. Erdem Kaynarca'nın yerine gelecek yeni oyuncu belli oldu.
MİLYONLARCA LİRAYA MAL OLDU
Birsen Altuntaş'ın haberine göre; çekilen ve milyonlarca liraya mal olan 3 bölüm çöpe atıldı. Diziye ise yeni başrol arayışı başladı. Gelen son bilgiye göre rolün yeni sahibi Mustafa Mert Koç oldu.