Sivas’ta 15 yıldır yeme içme sektöründe yer alan Selahattin Yabalı isimli vatandaş 3 yıl önce bir kampanya başlattı ve uygun fiyatla lahmacun satmaya başladı. Ancak bu adımı Yabalı’nın başını derde soktu. O günden bu yana Kimliği açıklanmayan kişiler tarafından sürekli şikayet edilen Yabalı, art arda yapılan denetimlerde her hangi bir uygunsuzluk tespit edilememesine rağmen, devam eden şikayetlere aldırış etmeden kampanyasına devam ediyor.
MÜLKİYETİ KENDİNE AİT
İşyeri mülkiyetinin kendisine ait olduğunu ve kira ödemediğini belirten Yabalı, "Yaklaşık 15 senedir lokanta sektöründe hizmet veriyorum. 3 sene önce yaptığımız kampanya ile vatandaşlarımıza kaliteli ve ucuz ürün sunuyoruz. Ama son dönemlerde sürekli şikayet edildiğimiz için mağduruz.
“AT ETİ SATIYOR DİYE ŞİKAYET ETMİŞLER”
Şikayetlerin meslektaşlarımızdan kaynaklı olduğunu düşünüyoruz. Şu an lahmacun çoğu yerde 200-300 TL’ye satılırken biz 50 TL’ye satıyoruz. CİMER’e ucuz satıyor, at eti satıyor, menüsü bulunmuyor şeklinde şikayet etmişler. Ama biz kullandığımız ürünlerin hepsini faturalı yerlerden alıyoruz, kaliteli malzeme kullanıyoruz.
"İSTEYEN İSTEDİĞİ YERDEN GELİP İŞ YERİMİZİ KONTROL EDEBİLİR"
Biz sattığımız ürünün arkasındayız, alışveriş yaptığımız yerlerin hepsi belirli. İsteyen istediği yerden gelip iş yerimizi kontrol edebilir, gönül rahatlığıyla ürünlerin lezzetine bakabilirler. Kazancımızda, karımızda oluyor.
Ben bu şekilde kazanıyorsam diğerleri nasıl kazanamıyor bilmiyorum. Biz halka hizmet ederek insanlara yardımcı olmaya çalışırken bize karalama kampanyası yapanları vicdanlarıyla baş başa bırakıyorum" dedi.