Ana içeriğe geç

Bülent Korkmaz resmi imzayı attı! 6,5 yıl sonra geri döndü

Teknik direktör Bülent Korkmaz, 6,5 yıllık aranın ardından eski takımına geri döndü ve resmi imzayı attı.

Bülent Korkmaz resmi imzayı attı! 6,5 yıl sonra geri döndü
tv100
16

Süper Lig'den 1'inci Lig'e düşen Antalyaspor yeni bir yapılanma sürecine gitti ve teknik direktörlük görevine Bülent Korkmaz getirildi.

Korkmaz, için kulübün Döşemealtı ilçesindeki Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'nde imza töreni düzenlendi. Törene Antalyaspor Başkanı Mustafa Ergün de katıldı. Törende konuşan kulüp başkanı Mustafa Ergün, Korkmaz'ın daha önce de Antalyaspor'da görev yaptığını belirtti. Mustafa Ergün, Antalyaspor'un layık olduğu Süper Lig'e dönmesi için Korkmaz ile anlaştıklarını söyledi. Ergün, “Ona güveniyoruz. İnşallah bu yıl Süper Lig'e çıkacağız" dedi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler