Ana içeriğe geç

Yolcu otobüsü kontrolden çıktı: Çok sayıda yaralı var

Aydın-Denizli otoyolunda meydana gelen trafik kazasında kontrolünü kaybeden bir yolcu otobüsü bariyerlere çarptı. Kazada biri ağır olmak üzere toplam 20 kişi yaralandı.

Yolcu otobüsü kontrolden çıktı: Çok sayıda yaralı var
Turktime
16

Aydın-Denizli karayolunda bir yolcu otobüsü ile otomobilin karıştığı bir trafik kazası gerçekleşti. Çarpışmanın etkisiyle kontrolden çıkan yolcu otobüsünün yol kenarındaki bariyerlere çarpması sonucu meydana gelen olay sonrası, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne yapılan ihbar üzerine bölgeye acil müdahale ekipleri yönlendirildi.

KAZA YERİNE ÇOK SAYIDA SAHA EKİBİ SEVK EDİLDİ
İhbarın ardından olay yerine kısa sürede ulaşan jandarma, AFAD, sağlık ekipleri ve Aydın Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı personeli yaralılara müdahalede bulundu. Yapılan incelemelerde kazada biri ağır olmak üzere toplam 20 kişinin yaralandığı belirlendi.

YARALILAR ÇEVRE HASTANELERDE TEDAVİ ALTINA ALINDI
Olay yerindeki ilk müdahaleleri tamamlanan yaralılardan, durumu ağır olan bir kişi de dahil olmak üzere 11 kişi ambulanslarla Denizli'deki hastanelere sevk edildi. Diğer 9 yaralı ise ambulanslar ve özel bir araç vasıtasıyla Nazilli Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Trafik kazasıyla ilgili başlatılan adli soruşturma devam ediyor. (İHA)

Kaynağa Git

İlgili Haberler