Ana içeriğe geç

SON DAKİKA| Mutabakatın üzerinden 1 hafta geçti! Washington-Tahran hattında kazanan kim oldu?

Son Dakika: ABD ile İran arasında bir hafta önce imzalanan mutabakat zaptı, iki ülke arasındaki açık savaşı sona erdirirken taraflara önemli siyasi ve ekonomik kazanımlar sağladı. Anlaşma sayesinde Hürmüz Boğazı yeniden deniz trafiğine açılarak küresel petrol akışı normalleşme sürecine girerken, İran da yaptırımların gevşemesiyle petrol ihracatını artırma ve uluslararası ticarete yeniden entegre olma fırsatı yakaladı.

SON DAKİKA| Mutabakatın üzerinden 1 hafta geçti! Washington-Tahran hattında kazanan kim oldu?
Sabah
Kaynağa Git

İlgili Haberler