Rabia Soytürk, son olarak Teşkilat dizisinde rol aldı. Yeni projeleri değerlendiren oyuncu Rabia Soytürk, geçtiğimiz günlerde bir programa konuk oldu.
"BİZ EKMEĞİMİZDEN OLUYORUZ"
Soytürk, dizi fanlarının sosyal medya üzerinden senaryolara müdahale etmesi hakkında dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Soytürk, şunları söyledi:
Şöyle oluyor; fan kitlesi bunu yapıyor ve sonra diyor ki 'Niye bunu yaptınız?'. Diyor ki 'İşte bir Ali ile Ayşe karakteri artık bir araya gelsin.' Ali ile Ayşe karakteri bir araya geliyor ve Ali ile Ayşe karakteri bir araya gelip mutlu olduklarında o dizideki o bölümden keyif almıyorlar. Çünkü ortada bir kaos olmuyor, bir gerilim olmuyor ve Ali ile Ayşe'nin o mutluluğundan bir bölüm sonra sıkılıyorlar. Sonra reyting düşüyor, biz ekmeğimizden oluyoruz. Olan yani bize oluyor. O yüzden onların kararları da değişiyor. Yani fan kitlesine göre tabii ki de bir şeyler yazılıp çizilemez. Senarist o hafta onu yazıyor, bakıyorlar izliyorlar, tamam bu oldu ama şimdi haftaya başka bir şey yazalım diyorlar.
