Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen Muharrem Orucu İftar Programı'nda konuştu.
İşte Erdoğan'ın açıklamasından satırbaşları:
Ehl-i Beyt sevdalısı aziz kardeşlerim, sizleri en kalbi duygularımla, hürmetle, muhabbetle selamlıyorum.
Muharrem ayının bu manevi ikliminde sizlerle beraber olmanın bahtiyarlığını yaşıyorum. Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ne, milletin evine hepiniz hoş geldiniz.