Ana içeriğe geç

Türkiye ile Suudi Arabistan’dan ticarette yeni hamle: Ortak Eylem Planı imzalandı

Ticaret Bakan Yardımcısı Sezai Uçarmak’ın Brüksel’de düzenlenen Dünya Gümrük Örgütü (DGÖ) Konseyi toplantısına katılımıyla Türkiye ile Suudi Arabistan arasında ticareti kolaylaştırmaya yönelik Ortak Eylem Planı imzalandı.

Türkiye ile Suudi Arabistan’dan ticarette yeni hamle: Ortak Eylem Planı imzalandı
Türkgün
16

Ticaret Bakanlığı’nın NSosyal hesabından yapılan açıklamada, Bakan Yardımcısı Sezai Uçarmak’ın 187 üye ülkenin gümrük idaresi başkanları ve uluslararası kuruluşların üst düzey temsilcilerinin katılımıyla Brüksel’de düzenlenen Dünya Gümrük Örgütü (DGÖ) Konseyi’nin 147. ve 148. dönem oturumlarına iştirak ettiği bildirildi.

e-ticaret ve güvenli tedarik zincirleri kritik adım

Paylaşımda, toplantılarda küresel ticaretin geleceği, veri temelli gümrük yönetimi, yapay zekâ uygulamaları, e-ticaret ve güvenli tedarik zincirleri gibi kritik başlıkların ele alındığı, ayrıca örgütün yürüttüğü çalışmaların üye ülkelerin değerlendirmesine sunulduğu ifade edildi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler