Ana içeriğe geç

Öğretmenler açlık grevini 13. günde sonlandırdı

Ankara'da 13 gündür açlık grevini sürdüren özel sektör öğretmenleri ve mülakat mağduru öğretmenler, açlık grevini sonlandırdı

Öğretmenler açlık grevini 13. günde sonlandırdı
Artı Gerçek
16

Artı Gerçek- Ankara'da 13. gündür hak talebiyle eylem yapan öğretmenler, sürdürdükleri açlık grevini sona erdirdi.

Öğretmenler, taban maaş hakkının geri getirilmesi ve atama mağduriyetlerinin giderilmesi talebiyle açlık grevi yapıyordu.

Öğretmenlere çok sayıda akademisyen ve meslek örgütü tarafından açlık grevini sona erdirme çağrısı yapılmıştı.

Öğretmenler, çağrılar üzerine açlık grevine ara verdiklerini duyurdu.

Açıklamada şöyle denildi:

"Kamuoyunun ve kamuoyunun temsiliyetini üstlenmiş aydın, akademisyen ve sanatçı dostlarımızın çağrısına karşılık vererek Ankara'daki direnişimize ara veriyor, açlık grevimizi sonlandırıyoruz.

Mücadelemiz, illerde farklı biçimlerde, büyük bir motivasyon ve enerjiyle devam edecektir." (POLİTİKA SERVİSİ)

Kaynağa Git

İlgili Haberler