Ana içeriğe geç

Şireci Tekstil'de sudan zehirlenen 25 işçi hastaneye kaldırıldı | BİRTEK-SEN :İşçilerin iyileşme ve dinlenme hakkına göz dikiliyor

Antep'te Şireci Tekstil’de çalışan 25 işçi, içme suyundan zehirlenerek hastaneye kaldırıldı. BİRTEK-SEN işçilere izin verilmediğini belirterek; “İşçilerin iyileşme ve dinlenme hakkına göz dikiliyor” dedi.

Şireci Tekstil'de sudan zehirlenen 25 işçi hastaneye kaldırıldı | BİRTEK-SEN :İşçilerin iyileşme ve dinlenme hakkına göz dikiliyor
Evrensel
16

Antep - 5’inci Organize Sanayi Bölgesinde Şireci Tekstil’de 25 işçi içtikleri sudan zehirlenerek hastaneye kaldırıldı. Olayla ilgili açıklama yapan BİRTEK-SEN şirketin işçilerin aldığı raporların geçerli olmayacağı yönünde tehtit ettiğini ifade ederek; “İşçilerin iyileşme ve dinlenme hakkına göz dikiliyor” dedi.

Antep’te sabah saatlerinde 5’inci Organize Sanayi Bölgesinde faaliyet gösteren Şireci tekstil fabrikasında içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayeti oluştu. Bunun üzerine durum, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirildi. Olay yerine gelen ambulanslarla 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

BİRTEK-SEN: İşçilerin iyileşme ve dinlenme hakkına göz dikiliyor

Zehirlenme olayı ile ilgili açıklama yapan BİRTEK-SEN sabah saatlerinde Şireci Tekstil'de içme suyu filtresinin uzun süredir değiştirilmemesi ve gerekli önlemlerin alınmaması yüzünden onlarca işçi zehirlenip hastanelik olduğunu belirterek; “Bazı işçilerin hastaneye gitmesine dahi "İşletmeyi mi kapatalım" denilerek izin verilmedi. Hastaneden rapor alan işçilere ise bu raporların geçersiz sayılacağı yönünde baskı yapıldığı söyleniyor

İşçiyi zehirleyen koşulları düzeltmeyenler, şimdi bir de işçinin dinlenme ve iyileşme hakkına göz dikiyor. Zehirlenen Şireci işçilerine geçmiş olsun diyoruz. İşçilere bir kez daha yalnız olmadıklarını hatırlatıyoruz” denildi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler