Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile telefonda görüştü. Görüşmede, Türkiye-İran ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı. Erdoğan, İranlı mevkidaşını süreçte sabotajlara karşı dikkatli olunması konusunda uyard.
Ayrıntılar geliyor...