Ana içeriğe geç

Gençlerbirliği'nde transfer yasağı gelişmesi!

FIFA'nın transfer yasağı verdiği Gençlerbirliği'nde başkan Haydar Arda Çakmak, transfer yasağının kaldırılması için ödemeleri tamamladıklarını açıkladı.

Gençlerbirliği'nde transfer yasağı gelişmesi!
Milliyet
16

Süper Lig'in son haftasında Trabzonspor'u mağlup ederek ligde kalan Gençlerbirliği'nde önemli bir gelişme yaşandı.

Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Haydar Arda Çakmak, FIFA tarafından verilen transfer yasağına ilişkin ödemelerin yapıldığını söyledi.

Çakmak, AA muhabirine, Daniel Popa dosyasından kaynaklanan geçici transfer yasağıyla ilgili 25 bin avroluk ödemenin gerçekleştirildiğini ve yasağın 1-2 gün içerisinde kalkmasını beklediklerini ifade etti.

Ayrıca kırmızı-siyahlı ekipte Emre Zahid Sağlam dosyasının da FIFA'ya ulaştırıldığını öğrendiklerini dile getiren Çakmak, bu oyuncu için de 48 bin avro ödeme yapıldığını sözlerine ekledi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler