Sahil Güvenlik Komutanlığı'nın açıklamasına göre, Çeşme ilçesi açıklarında görev yapan Sahil Güvenlik Mobil Radarı (MORAD-11), denizde ilerleyen bir lastik bot içerisinde düzensiz göçmenlerin bulunduğunu belirledi.
Bunun üzerine bölgeye yönlendirilen sahil güvenlik ekipleri, hareket halindeki botu durdurarak içerisindeki 4'ü çocuk 43 düzensiz göçmeni karaya çıkardı.
SEFERİHİSAR'DA 22 KİŞİ YAKALANDI
Seferihisar ilçesi açıklarında gerçekleştirilen başka bir operasyonda ise bir lastik bot durduruldu. Ekipler, botta bulunan 22 düzensiz göçmeni yakaladı.
Yakalanan göçmenler, gerekli işlemlerin tamamlanmasının ardından İl Göç İdaresi Müdürlüğüne sevk edildi.