Kentteki okullarda düzenlenen dağıtım törenlerinde öğrenciler heyecan yaşarken, veliler de bu sevince ortak oldu. 2026-2027 eğitim-öğretim dönemi 14 Eylül'de başlayacak. 2026-2027 eğitim-öğretim döneminde buluşmak üzere öğretmenleriyle vedalaştı.
BAŞKAN'DAN TEBRİK
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, 2025-2026 eğitim öğretim yılı sonunda karne alan öğrencileri ve ailelerini tebrik etti. Başkan Erdoğan, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, "Karnesini alan her bir evladımızı, sevgili gençlerimizi ve değerli ailelerimizi en kalbi duygularımla tebrik ediyorum. Gözümüzün nuru yavrularımıza verimli ve keyifli bir yaz tatili diliyorum" ifadelerini kullandı.
TEK BAŞINA MEZUN OLDU
Batman'da köy okulunun tek öğrencisi Fatma Nur Can mezuniyet sevinci yaşadı. Sarıyayla Elek İlkokulu'nda okuyan Fatma Nur Can, 2025-2026 eğitimini tamamlayarak 4. sınıftan mezun oldu. Öğrenci Can, "Geçen sene 3 kişiydik. 2 kişi mezun oldu. Ben kalmıştım, mezun oldum. Öğretmenimle çok güzel bir yıl geçirdik" dedi.
KANSERİ YENDİ SINIFI KUTLADI
3. sınıfa giden 9 yaşındaki Furkan Gül kanserle verdiği zorlu mücadeleyi kazanmasının ardından karne gününde okulunda sir sürpriz yaşadı. Furkan Gül, üzerinde 'Bu savaşın kazananı sensin' yazılı pastanın mumlarını dilek tutarak üfledi. Öğrenciler, Furkan'ın sağlığına kavuşmasını simgeleyen renkli balonları gökyüzüne bıraktı.
Cihan Mert Alemdar karne sevincini Çavuşoğlu Ortaokulu Müdür Yardımcısı Çağla Aslantaş Yılmaz ile paylaştı.

