Ana içeriğe geç

Gastronomi Turizmi Derneği Sapanca’da! Gastronomi ve sağlık aynı masada

Gastronomi Turizmi Derneği (GTD) Sapanca’da düzenlenen üye buluşmasında gastronomi, turizm ve sağlık dünyasını bir araya getirdi.

Gastronomi Turizmi Derneği Sapanca’da! Gastronomi ve sağlık aynı masada
Kanal 6
16
Gastronomi Turizmi Derneği (GTD) üye buluşması, Sapanca’da gastronomi, turizm ve sağlık dünyasından çok sayıda ismi bir araya getirdi. Yoğun basın katılımının gerçekleştiği etkinlikte, sektörün geleceğine yönelik değerlendirmeler yapıldı. Organizasyonda GTD Basın Konseyi de yer aldı. Konaklamalı olarak düzenlenen buluşmada; gastronomi turizminin gelişimi, sürdürülebilirlik, yerel mutfakların uluslararası marka değerine dönüştürülmesi ve deneyim odaklı turizm başlıkları ele alındı. ENDER SARAÇ'TAN "LONGEVITY" SUNUMU Etkinliğin özel konuşmacısı Dr. Ender Saraç, “Longevity” yaklaşımı çerçevesinde sağlıklı yaşam, beslenme alışkanlıkları ve gastronominin insan sağlığı üzerindeki etkilerine ilişkin bir sunum gerçekleştirdi. Program kapsamında, etkinliğe katkı sunan isim ve kurumlara teşekkür plaketleri takdim edildi. Plaket alan isim ve kurumlar arasında Dr. Ender Saraç, NG Hotels’ten Hediye Güral Gür, Mühür Restoran’dan Yusuf İşkan Şef ve Dedeman Village Sapanca’dan Mesut Gence yer aldı. ADAPAZARI'NIN YEREL LEZZETLERİ TANITILDI Günün devamında katılımcılar, Dedeman Village Sapanca’da düzenlenen üyelere özel yöresel akşam yemeğinde bir araya geldi. Adapazarı’nın yerel lezzetlerinin tanıtıldığı gecede, gastronomi turizminin bölgesel kalkınmaya katkısı değerlendirildi. Etkinlik kapsamında ayrıca bölgedeki turizm yatırımları yerinde incelendi. Basının yoğun ilgi gösterdiği buluşma, sektör temsilcileri, medya mensupları ve GTD Basın Konseyi üyelerini bir araya getirerek yeni proje ve iş birliklerinin konuşulduğu bir network platformuna dönüştü. Gün içinde Mühür Restoran’da Yusuf Şef’in hazırladığı Anadolu’nun yedi bölgesinden ürünlerle oluşturulan menü de katılımcılara sunuldu.
Kaynağa Git

İlgili Haberler