Ana içeriğe geç

Bakan Uraloğlu'ndan Hürmüz açıklaması: 15 gemimiz güvenli şekilde bölgeden ayrılmıştır

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı'nda 26 Haziran'dan itibaren bekleyen 15 geminin tamamının güvenli şekilde çıkış yaptığını açıkladı.

Bakan Uraloğlu'ndan Hürmüz açıklaması: 15 gemimiz güvenli şekilde bölgeden ayrılmıştır
Karar
Kaynağa Git

İlgili Haberler