Bakan Uraloğlu'ndan Hürmüz açıklaması: 15 gemimiz güvenli şekilde bölgeden ayrılmıştır
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı'nda 26 Haziran'dan itibaren bekleyen 15 geminin tamamının güvenli şekilde çıkış yaptığını açıkladı.
Karar