Ana içeriğe geç

Sabah suyu içen hastanelik oldu: Tekstil Fabrikasında ne oldu? 25 İşçi aynı anda rahatsızlandı

Gaziantep’te bir tekstil fabrikasında içme suyu içen 25 işçi baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetiyle hastaneye kaldırıldı. Zehirlenme şüphesiyle tedavi edilen işçilerin durumunun iyi olduğu öğrenildi. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Sabah suyu içen hastanelik oldu: Tekstil Fabrikasında ne oldu? 25 İşçi aynı anda rahatsızlandı
Yeniçağ
16

5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bir tekstil fabrikasında meydana geldi. Fabrikadaki içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayeti oluştu.

Bunun üzerine durum, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirildi. Olay yerine gelen ambulanslarla 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

Zehirlenme şüphesiyle tedaviye alınan işçilerin durumlarının iyi olduğu belirtildi. Olaya ilişkin inceleme başlatıldı.

Sabah suyu içen hastanelik oldu: Tekstil Fabrikasında ne oldu? 25 İşçi aynı anda rahatsızlandı - Resim : 1Sabah suyu içen hastanelik oldu: Tekstil Fabrikasında ne oldu? 25 İşçi aynı anda rahatsızlandı - Resim : 2Sabah suyu içen hastanelik oldu: Tekstil Fabrikasında ne oldu? 25 İşçi aynı anda rahatsızlandı - Resim : 3
Kaynağa Git

İlgili Haberler