Ana içeriğe geç

Denizli'de ücretsiz oldu! 29 Haziran'da başlıyor

Denizli Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların sağlıklı yaşam alışkanlıkları edinmelerine katkı sağlamak amacıyla 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet Merkezi'ni hizmete sundu. Yeni merkezde, uzman diyetisyenler tarafından ücretsiz beslenme danışmanlığı verilecek.

Denizli'de ücretsiz oldu! 29 Haziran'da başlıyor
Aydınlık
16

Koruyucu sağlık hizmetleri kapsamında hayata geçirilen proje, Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülüyor. Merkezde başvuru yapan vatandaşların kilo, yağ ve kas ölçümleri gerçekleştirilecek, ardından yaş, sağlık durumu ve yaşam tarzları dikkate alınarak kişiye özel beslenme programları hazırlanacak.

FARKLI YAŞ GRUPLARI VE SAĞLIK DURUMLARINA ÖZEL DESTEK

Uzman diyetisyenler eşliğinde sunulacak hizmet kapsamında kilo yönetimi, obeziteyle mücadele, çocuk ve ergen beslenmesi ile sporcu beslenmesine yönelik danışmanlık sağlanacak. Ayrıca hamilelik ve emzirme dönemindeki bireyler için özel beslenme programları oluşturulacak.

Merkezde diyabet, hipertansiyon ve benzeri kronik rahatsızlıklara sahip vatandaşlara da sağlık durumlarına uygun beslenme planları hazırlanarak destek verilecek.

BAŞVURULAR İNTERNET ÜZERİNDEN YAPILACAK

Hizmetten yararlanmak isteyenler, başvurularını Denizli Büyükşehir Belediyesi'nin resmi internet sitesinde yer alan başvuru bölümünden gerçekleştirebilecek. Merkez için randevu sisteminin ise 29 Haziran itibarıyla aktif hale getirileceği belirtildi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler