Ulaştırma Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ermeni mevkidaşı ile yaptığı görüşmede iki ülke arasındaki kara ve demiryolu bağlantılarının tekrar hayata geçirilmesini değerlendirdi.
Uraloğlu, sosyal medya sitesi X'te yer alan açıklamasında, Ermenistan Bölgesel Yönetim ve Altyapı Bakanı Davit Khudatyan ile yaptığı görüşmede "geçmişte aktif olarak kullanılan demiryolu ve karayolu bağlantılarının yeniden hayata geçirilmesine yönelik çalışmaları ele aldık" dedi.
Türkiye'nin sınır geçişi için gerekli bakım çalışmalarını başlattığını belirten Uraloğlu, Ermenistan'ın hazırlık ve ihale çalışmalarının geldiği aşamayı değerlendirdiklerini belirtti.
Taraflar, tarihi Ani köprüsünün de restorasyonunu ele aldı.