Bakanlık duyurdu: İki belediye başkanı görevden uzaklaştırıldı
İçişleri Bakanlığı, Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ve Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut’un geçici tedbir olarak görevlerinden uzaklaştırıldığını açıkladı.
Sputnik
16
İçişleri Bakanlığı, tutuklanan iki belediye başkanının görevden uzaklaştırıldığını duyurdu.
Kaynağa Git