Ana içeriğe geç

ASELSAN Üretti, İlk Kez Kullanıldı! Yerli Kalp Akciğer Makinesiyle Tarihi Ameliyat | GÜNDEM HABERLERİ

Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, yerli kalp akciğer makinesinin kullanıldığı ilk hasta olan; 24 Haziran 2026’da Ankara Bilkent Şehir Hastanesinde açık kalp ameliyatı başarıyla gerçekleştirilen 51 yaşındaki hasta Bülent Yeniay’ı ziyaret etti. Bakan Memişoğlu, basın açıklamasında, “Bugün bizim gurur günümüz. Türk sağlık sanayisinde dönüm noktalarından biri. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde ‘Koruyan, Geliştiren ve Üreten Sağlık’ modeliyle Türkiye Yüzyılını yaşatmak için elimizden geldiğince çalışıyoruz.” ifadelerini kullandı.

ASELSAN Üretti, İlk Kez Kullanıldı! Yerli Kalp Akciğer Makinesiyle Tarihi Ameliyat | GÜNDEM HABERLERİ
Gzt
Kaynağa Git

İlgili Haberler