Türkiye Futbol Federasyonu'nun (TFF), Paraguay ile oynanan karşılaşmanın yeniden oynanması için FIFA'ya başvurduğu iddia edildi.
HAKEM SAATİ TARTIŞMASI FIFA'YA TAŞINDI
Sabah gazetesinde yer alan habere göre TFF, Paraguay maçının 45. dakikasında meydana gelen bir olay nedeniyle FIFA nezdinde girişimde bulundu. İddiaya göre, karşılaşma sırasında yere düşen hakemin saatini bir Paraguaylı futbolcu alarak kendi bileğine taktı.
Yaşanan gelişmenin ardından federasyonun, müsabakanın yeniden oynanması talebiyle FIFA'ya başvurduğu ileri sürüldü.
FIFA'DAN OLUMSUZ YANIT GELDİ
Haberde aktarılan bilgilere göre FIFA, TFF'nin maçın tekrar edilmesi yönündeki talebini kabul etmedi.
Kararda, söz konusu olayın hakemin görevini yerine getirmesine engel teşkil etmediği ve müsabakanın yeniden oynanmasını gerektirecek bir durum oluşmadığı belirtildi.
KARARDA "İKİNCİ SAAT" VURGUSU
FIFA'nın değerlendirmesinde, hakemin yedek olarak ikinci bir saat kullandığına dikkat çekildi.
Kurumun TFF'ye ilettiği yanıtta, "Talimatlar açık. Görüşleriniz ve tespitlerinizde haklılık payı var ancak bu durum hakemin görevini yapamadığı ve zafiyet oluşturduğu tezini ortaya koymuyor. Hakemin ikinci bir saati olduğu için bu davranış zafiyete yer bırakmıyor. İkinci saat bu durumu ortadan kaldırıyor" ifadelerinin yer aldığı aktarıldı.
"SESSİZ SEDASIZ ÇÖZELİM BU İŞİ"
Habere göre TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'nun da süreçle ilgili değerlendirmesinde, "Yüzde 1 bile olsa, sessiz sedasız bu işi çözelim. Hakkımızı arayalım" dediği öne sürüldü.
Haber Kaynağı : 12punto