Bir dönem Fenerbahçe forması da giyen Uruguaylı eski futbolcu Diego Lugano, ülkesinin milli takımının Dünya Kupası'na veda etmesinin ardından teknik direktör Marcelo Bielsa'yı sert şekilde eleştirdi.
Diego Lugano, "Marcelo Bielsa ortamı zehirledi. Nerede olduğunu hiçbir zaman anlamadı, oyuncular da Bielsa'yı asla anlamadı. Milyon dolarlık bir sözleşmeyle bağlanmış, Dünya Kupası'nda asla olmaması gereken bir teknik direktördü" dedi.
Açıklamalarını sürdüren Lugano, "Çocuklar adına üzülüyorum çünkü rekabet edemediler. Umarım bu, Uruguay'ın bir daha asla yapmayacağı bir hata olur" ifadelerini kullandı.