İstanbul'da 21 yaşındaki futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı'nın silahlı saldırıda öldürülmesine ilişkin davada şarkıcı Aleyna Kalaycıoğlu, sevgilisi Alaattin Kadayıfçıoğlu ve türkücü İzzet Yıldızhan'ın da aralarında bulunduğu sanıklar ilk kez hâkim karşısına çıktı. Sabah gazetesinden Leyla Yıldız'ın haberine göre salonda hayatını kaybeden Kundakçı'nın babası, annesi ve taraf avukatları hazır bulundu.
KALAYCIOĞLU AĞLADI: ANNEDEN "YALANDAN AĞLAMA" ÇIKIŞI
Tutuklu sanık Aleyna Kalaycıoğlu savunmasında, "Canbay'la 1,5 senelik ilişkimizin bitmesinin ardından 2 hafta sonra Alaattin ile görüşmeye başladım. O gece Alaattin'de kaldım. Kubilay beni aradı ve bana 'Ablacım sizi barıştırmak için gelmek istiyorum' dedi." Kalaycıoğlu savunma yaptığı sırada gözyaşlarına hakim olamadı. Bunun üzerine anne Ülker Kundakçı, "Yalandan ağlama" diyerek tepki gösterdi.

KALAYCIOĞLU: "ALAATTİN'E 'BENİ SEVİYORSAN DURMA' DEDİM"
Kalaycıoğlu olay anını şöyle anlattı: "Ben Alaattin'in aracına bindim. Aracın içinde paniktim. Alaattin fark etti. Bana, 'Eşyalarını alalım' dedi. Konuma geldik. Köpeğimi aldıktan sonra stüdyodan çıktım ve beyaz aracın sürücü koltuğunda Canbay'ı gördüm. Arabaya bindiğimde Alaattin'e, 'Beni seviyorsan durma, lütfen devam et' dedim. Alaattin yavaşladı, silahı aldı ve araçtan inmeden önce 'Sakin ol, konuşacağım' diyerek araçtan indi.
"ALAATTİN'İN BENİ EN ÇOK ZAN ALTINDA BIRAKTIĞI DURUM BUYDU"
Araçtan inmedim çünkü Canbay beni görürse olay büyür diye düşündüm. 2-3 saniyelik bir şeydi ve silah sesi duydum. Çığlık atarak arabadan indim. Silahın patladığı araca doğru ilerlerken Alaattin beni araca bindirdi. Alaattin'in beni en çok zan altında bıraktığı durum buydu.
"BEN 'KENDİMİ ÖLDÜRÜRÜM' DEDİM"
Araca bindiğimde silah gördüm ve bağırmaya başladım. 'Birine bir şey olduysa kendimi öldürürüm' dedim. Alaattin bana, 'İsteyerek bir şey yapmadım, silah çekmedim' dedi."
CANBAY VE KUNDAKÇI'NIN YAKINLARI ARASINDA GERGİNLİK
Duruşmada tanık olarak dinlenen rapçi Vahap Canbay da olay günü herhangi bir boğuşma yaşanmadığını öne sürerek, sanığın silahla aracın camına vurduğunu, ardından silahın patladığını söyledi. Canbay ile Kundakçı'nın yakınları arasında gerginlik çıktı.

KUNDAKÇI'NIN ANNESİ: "BUNLARA MÜEBBET BİLE AZ"
Kundakçı'nın annesi Ülker Kundakçı, "Bakmaya kıyamadığım çocuğuma vicdansız geldi tetiği çekti. 3 saniyede çocuğumu infaz ettiler. Bunlara müebbet bile az" dedi.
KUNDAKÇI'NIN BABASI: "BİR AŞK MESELESİ YÜZÜNDEN OĞLUM ÖLDÜ"
Babası Cemil Kundakçı ise "3 aydır uyku uyumuyorum. Kubilay'ın ölümüne sebep olan tüm faillerin en ağır cezayı almasını istiyorum. Olayların geliş şeklinden vurulmasına kadar sanki bir infaz var. Bir aşk meselesi yüzünden oğlum öldü" dedi.
KADAYIFÇIOĞLU: "ŞAHSIN BANA MÜDAHALESİ SIRASINDA SİLAH PATLADI"
Alaattin Kadayıfçıoğlu savunmasında şunları söyledi: "Aracı görünce Aleyna panikledi. 'Eski erkek arkadaşım ve arkadaşı benimle konuşmak istiyor' dedi. Araca gittim. Yüzüğümle cama vurdum, yolcu koltuğundaki kişi küfür ederek beni içeri çekti. Boğuşma başladı. Bacağımda silah ya da bıçak olduğunu düşündüğüm cisim hissettim. Şahsın müdahalesi sırasında silah patladı. Silahın benimki olduğunu dahi anlayamadım. Kimseyi hedef almadım. Her şey hızlı gelişti."
ANNEK KUNDAKÇI'DAN KALAYCIOĞLU'NA: "OĞLUMA NASIL 'AYAKÇI' DERSİN"
Kundakçı'nın annesi Ülker Kundakçı, "Aleyna sen benim oğlumu kaç senedir tanıyorsun? Sen oğlumun ölümüne sebep oldun. Oğluma nasıl 'ayakçı' dersin?" diyerek tepki gösterdi. Kalaycıoğlu'nun ise "Hiçbir maddi gerekçe görmeden yardım ediyordu" dediği öğrenildi.
AĞLAMA KRİZİ GEÇİRDİ
Aleyna Kalaycıoğlu savunması sırasında "Ben bir şey yapmadım" diyerek ağlama krizi geçirdi.
Odatv.com