Ana içeriğe geç

Deniz Seki'den yapay zeka yorumu: Hırsızlık olarak görüyorum

Deniz Seki, gazetecilerin yapay zeka ile ilgili sorularına sert bir yanıt verdi. Şarkıcı, "Bir müzisyene, bir sanatçıya bunu sormayın. Hırsızlık olarak görüyorum" dedi

Deniz Seki'den yapay zeka yorumu: Hırsızlık olarak görüyorum
Habertürk
16

Habertürk'ten Nazif Şahin Karpuz'un haberine göre; Deniz Sekin, Etiler'deki bir eczaneden çıkarken objektiflere yansıdı. Şarkıcı, "Bazı eksik ilaçlarım vardı. Onları almaya geldim. Çok güzel bir şarkımız geliyor. Çok yakında, sürpriz" ifadelerini kullandı.

"YAPAY ZEKAYA GICIĞIM"

Basın mensuplarının yapay zeka ile ilgili sorularına sert bir yanıt veren Seki, "Bir müzisyene, bir sanatçıya bunu sormayın. Hırsızlık olarak görüyorum ben onu. Yapay zekaya gıcığım" dedi.

"AZ YİYORUM VE YÜRÜYÜŞ YAPIYORUM"

Seki, "Formunuzu nasıl korursunuz?" sorusuna ise, "Az yiyorum, yürüyüş yapıyorum o kadar" diyerek güldü. Şarkıcı, aşk soruları ise yanıt vermeden oradan ayrıldı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler