Ana içeriğe geç

13 yıl aradan sonra sahnedeler

“Leyla ile Mecnun” ekibi tarafından kurulan Leyla The Band, Ali Atay, Serkan Keskin ve Onur Ünlü’nün yer aldığı kadrosuyla 13 yıllık aradan sonra dinleyicisiyle buluştu.

13 yıl aradan sonra sahnedeler
Hürriyet
16

Televizyon tarihinin kült yapımlarından “Leyla ile Mecnun” dizisi oyuncuları ve yaratıcı ekibi tarafından hayata geçirilen Leyla The Band, müziğe verdiği uzun arayı noktaladı. Grup 13 yıl sonra KüçükÇiftlik Park’ta konser vererek hayranlarının karşısına çıktı. Ali Atay, Serkan Keskin ve Onur Ünlü’nün başını çektiği çekirdek kadrosuyla sahne alan ekip, “Yokluğunda” şarkısının yanı sıra birçok cover eserler de seslendirdi.
Ali Atay, “Başka konserler de yapacağız gibi duruyor. Turne planlıyoruz. Sahne öncesi ben hiç stres yapmam. Sadece montaj yaparken heyecanlanıyorum. Sahnede bir aksilik olursa toplarız. Hepimiz sahneyi bilen insanlarız” dedi.

YURTDIŞINA TAŞINACAĞIZ

Leyla the Band sahne öncesi soruları yanıtladı. Ali Atay, yurtdışına taşınma planları olduğunu söyledi: “6 ev taşıdık. Şimdi de yurtdışında bir şirket durumumuz var. O yüzden taşınabiliriz.” Onur Ünlü, “Tatlı bir heyecan var. Seyirci bizi seviyor, ondan eminiz” dedi. Serkan Keskin ise “Çok heyecanlıyım. 13 sene önce yine burada çalmıştık. Yeni şarkılar da yaptık” açıklamasını yaptı.

Anneliği çok sevdim

Müzikalde sakatlandım

Büşra Develi, konsere şef sevgilisi Ralph Sason ile geldi. Develi, gazetecilerin sorularına yanıt vermek istemedi.

Engin Öztürk ve Can Bonomo, konseri birlikte izledi. Öztürk, Aras Bulut İynemli ile yaptığı tatili hakkında konuştu: “Çok güzel geçti.”

Burcu Cavrar, “Temmuz ayı benim asıl tatilimin başlayacağı zaman olacak” dedi.

Ayşe-Derya Köroğlu

Kaynağa Git

İlgili Haberler