Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamada, vatandaşların gösterdiği yoğun ilginin memnuniyetle karşılandığı belirtildi. Ziyaretçi sayısındaki yüksek katılımın ardından Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, ücretsiz giriş uygulamasının süresinin uzatıldığını duyurdu.
Başkan Büyükakın, vatandaşların akvaryumu ücretsiz ziyaret edebileceği tarihin 28 Haziran Pazar gününe kadar uzatıldığını açıkladı.
İlgi gösterenlere teşekkür eden Büyükakın şunları söyledi:
“Kıymetli hemşehrilerim; Kocaeli Akvaryumu'na göstermiş olduğunuz yoğun ilgi ve güzel geri dönüşleriniz için teşekkür ediyorum. Gösterdiğiniz bu teveccüh üzerine ücretsiz ziyaret süresini uzatıyoruz. Akvaryumunuzu, bakım günü olan pazartesi hariç, 23 Haziran Salı gününden 28 Haziran Pazar gününe kadar ücretsiz olarak ziyaret edebilirsiniz. Denizlerin büyüleyici dünyasını yakından keşfetmek isteyen herkesi Kocaeli Akvaryumu'na davet ediyorum.”