Trabzonspor Kulübün de başkanı olan Doğan, Beşiktaş'taki bir otelde gerçekleştirilen Kulüpler Birliği Vakfı toplantısının ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
A Milli Futbol Takımı'nın durumunu değerlendirerek sözlerine başlayan Ertuğrul Doğan "Yıllar sonra gidilen bir Dünya Kupası var. UEFA Uluslar A Ligi'ne yükselen bir milli takım var. Hepimizin gönlünden daha iyi sonuçlar almak geçti. Milli oyuncularımız da bunu herkesten çok istedi. Federasyon başkanımız ve hocamız Vincenzo Montella da bunu istedi. Bu arkadaşlarımızın eksikleri, hataları var mıdır? Muhakkak olabilir. Hepimizin olduğu gibi onların da olabilir. Hocamızın ve yönetimin hatası olabilir ama herkesin niyeti iyi. Herkes Türkiye için oradaydı." ifadelerini kullandı.