Ana içeriğe geç

Üsküdar’da ‘Üreten Kadınlar Festivali’ düzenlendi

Üsküdar’da kadın girişimcileri ve üreticileri bir araya getiren “Üreten Kadınlar Festivali” gerçekleştirildi. Nakkaştepe Millet Bahçesi Seyir Terası’nda düzenlenen etkinlikte kadınların el emeği ürünleri sergilenirken, gün boyunca çeşitli atölyeler, söyleşiler ve etkinlikler yapıldı.

Üsküdar’da ‘Üreten Kadınlar Festivali’ düzenlendi
Aydınlık
16

Festivalde konuşan Üsküdar Belediye Başkanı Sinem Dedetaş, kadınların üretkenliğine dikkat çekerek, sosyal yaşamda daha fazla bir araya gelebilecekleri alanlar oluşturmayı hedeflediklerini söyledi. Kadınların günlük yaşamda önemli sorumluluklar üstlendiğini belirten Dedetaş, belediye olarak bu yükü hafifletmeye yönelik projeler geliştirdiklerini ifade etti.

ÜRETİMİN EKONOMİK DEĞERE DÖNÜŞMESİ HEDEFLENİYOR

Kadın emeğinin görünür olmasının yanı sıra ekonomik kazanca dönüşmesinin de önem taşıdığını vurgulayan Dedetaş, bu amaçla çeşitli proje ve etkinlikler düzenlediklerini belirtti. Kursların yalnızca kadınlara değil erkeklere de açık olduğunu kaydeden Dedetaş, toplumda kadın ve erkeğin birlikte üretmesinin önemine değindi.

ÜSMEK’TE KADINLAR ÇOĞUNLUKTA

ÜSMEK bünyesinde 21 bin 768 kursiyerin eğitim aldığını aktaran Dedetaş, bunların 20 bin 244’ünün kadınlardan oluştuğunu söyledi. Kurs merkezlerinin yalnızca eğitim verilen yerler olmadığını ifade eden Dedetaş, bu alanların aynı zamanda sosyal dayanışma ve dostlukların geliştiği ortamlar haline geldiğini dile getirdi.

Festival, gün boyu süren etkinliklerin ardından sona erdi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler