EuroLeague bugün yaptığı yönetim Kurulu toplantısında 2026-27 EuroLeague sezonunda mücadele edecek 20 takımlık kadroyu onayladığını duyurdu Buna göre Beşiktaş bir yıllık ‘wild card’ aldı. Böylece EuroLegaue’in yeni sezonunda 3 Türk takımı mücadele edecek.
Avrupa basketbolunun en prestijli turnuvası olan EuroLeague'de yönetim kurulu yapılan toplantı sonrası EuroLeague'in gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacağını açıklamıştı. 20. takım için adaylardan biri de Türkiye Ligi finalistlerinden Beşiktaş'tı. Yapılan oylama sonucu siyah beyazlılar 20. takım olarak 13 yıl sonra EuroLeague'e geri dönmüş oldu.
EuroLeague Ticari Varlıklar (ECA) Yönetim Kurulu bugün Barselona'da toplandı ve 7 Temmuz 2026'da onaylanmak üzere ECA Genel Kurulu'na sunulacak stratejik ve rekabetle ilgili bir dizi kararı onayladı. Bu kararlara göre; Kurul, 2026-27 EuroLeague sezonunda mücadele edecek 20 takımlık kadroyu onayladı; Paris Basketbol ve Beşiktaş GAİN bir yıllık ‘wild card’ aldı.