Ana içeriğe geç

Fabrikada su içen işçiler hastanelik oldu

Gaziantep'te 5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bir tekstil fabrikasında içme suyundan etkilendikleri değerlendirilen 25 işçi, baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetiyle hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Fabrikada su içen işçiler hastanelik oldu
Nefes Gazetesi
16

Gaziantep'te sabah saatlerinde 5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bir tekstil fabrikasında içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayeti oluştu.

Bunun üzerine durum, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirildi. Olay yerine gelen ambulanslarla 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Zehirlenme şüphesiyle tedaviye alınan işçilerin durumlarının iyi olduğu belirtildi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler