Ana içeriğe geç

Japonya sallanmaya devam ediyor! Bir deprem daha oldu

Japonya’da 5,9 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Merkez üssü Noda şehrinin doğu-kuzeydoğusu olarak açıklanan sarsıntının ardından tsunami uyarısı yapılmadı.

Japonya sallanmaya devam ediyor! Bir deprem daha oldu
Yeni Akit Gazetesi
16

Japonya’da 5,9 büyüklüğünde deprem meydana geldi. ABD Jeolojik Araştırma Merkezi, depremin merkez üssünün Japonya’nın Noda şehrinin 50 kilometre doğu-kuzeydoğusu olduğunu açıkladı.

ABD Jeolojik Araştırma Merkezi, depremin merkez üssünün Japonya'nın Noda şehrinin 50 kilometre doğu-kuzeydoğusu olduğunu açıkladı.

Açıklamada, 5,9 büyüklüğündeki depremin 35 kilometre derinlikte meydana geldiği belirtildi.

Depremin ardından tsunami uyarısı yapılmadı ve henüz can ya da mal kaybı bildirilmedi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler