Enerjide dev adım! Geri sayım başladı: Kritik aşama tamamlandı
Türkiye’nin ilk nükleer güç santralinde çalışmalar kritik bir eşiği daha geride bıraktı. 1’inci güç ünitesinde inşaat süreci tamamlanırken, tesis artık soğuk ve sıcak testler ile işletmeye alma aşamasına hazırlanıyor. Enerji üretiminde tarihi bir dönüm noktası olarak görülen projede geri sayım hızlanırken, uzmanlar sürecin son etabına girildiğini belirtiyor.
Yeni Şafak