Ana içeriğe geç

Gaziler Mahallesi’nde 150 metrelik kanalizasyon çalışması yapılıyor

Giresun Belediyesi Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü, şehir genelinde altyapıyı güçlendirmeye yönelik çalışmalarını aralıksız bir şekilde sürdürüyor.

Gaziler Mahallesi’nde 150 metrelik kanalizasyon çalışması yapılıyor
Karar
16

Bu kapsamda, Gaziler Mahallesi 159 Nolu Sokak’ta bulunan Gülpembe Hatun Öğrenci Yurdu önünde yaşanan ihtiyaç nedeniyle yeni kanalizasyon şebekesi hattı oluşturuyor. Bölgede devam eden çalışma kapsamında 150 metre uzunluğunda yeni kanalizasyon şebekesi imalatı gerçekleştiriliyor.

Yürütülen çalışmayla birlikte bölgenin altyapı kapasitesinin artırılması ve kanalizasyon hizmetlerinin daha sağlıklı ve verimli hale getirilmesi hedefleniyor. Çalışmaların tamamlanmasının ardından gerekli üstyapı düzenlemelerinin yapılacağı da bildirildi.

Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü yetkilileri, gelecekte oluşabilecek altyapı sorunlarının önüne geçmek amacıyla şehir genelinde ihtiyaç duyulan noktalarda altyapı yatırımlarının devam ettiğini bildirdi.

Yetkililer, modern ve güçlü bir altyapı oluşturma hedefi doğrultusunda çalışmaların belirlenen program dahilinde sürdürüleceğini ifade etti.

Kaynağa Git

İlgili Haberler