Ana içeriğe geç

Milli Takımımızın 2026 Dünya Kupası performansını yorumladılar: 'Keşke en başta yapsaydık' | 'Bir teselli ver'

2026 Dünya Kupası D Grubu üçüncü ve son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etti ve şampiyonaya 3 puanla veda etti. Fanatik yazarları, Milli Takımımızın 2026 Dünya Kupası macerasını değerlendirdi. Usta isimlerden dikkat çeken değerlendirmeler gelirken, yapılan hataları da kaleme aldılar.

Milli Takımımızın 2026 Dünya Kupası performansını yorumladılar: 'Keşke en başta yapsaydık' | 'Bir teselli ver'
Fanatik
Kaynağa Git

İlgili Haberler