Ana içeriğe geç

Turizm sektörünün temsilcileri Bakan Ersoy ile bir araya geldi

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen temsilcileriyle bir araya gelerek sektörün güncel gündemini değerlendirdi. Toplantıda sürdürülebilir büyüme, yatırım ortamının güçlendirilmesi, sektörün ihtiyaçları ve Türkiye'nin küresel turizmdeki konumunu daha ileriye taşıyacak adımlar ele alınırken, turizmde elde edilen başarıların kalıcı hale getirilmesi, rekabet gücünün artırılması ve kamu-özel sektör iş birliğinin güçlendirilmesine yönelik çalışmalar masaya yatırıldı.

Turizm sektörünün temsilcileri Bakan Ersoy ile bir araya geldi
Takvim
Kaynağa Git

İlgili Haberler