Ana içeriğe geç

Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda hazırlıklarını sürdürüyor

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına Topuk Yaylası Tesisleri’nde yaptığı antrenmanla devam etti.

Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda hazırlıklarını sürdürüyor
Haber Global
16

Antrenman öncesinde takımla bir araya gelen Fenerbahçe Futbol Direktörü Oğuz Çetin, teknik ekip ve futbolcularla kısa bir toplantı gerçekleştirdi. Çetin, daha sonra antrenmanın bir bölümünü de saha kenarından takip etti.

Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde salonda gerçekleştirilen core çalışmasının ardından sahada ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleri yapan oyuncular, devamında 2 gruba ayrılarak dar alanda 5’e 2 top kapma ve pas çalışması yaptılar. Antrenman, yine dar alanda yapılan hücum oyunlarıyla noktalandı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler