Ana içeriğe geç

Pasta ve tatlı yiyen 53 kişi hastanelik oldu

Osmaniye’de pasta ve kremalı tatlı ürünlerinden tüketen 53 kişi zehirlendi. Hastaneye mide bulantısıyla şikayetiyle giden vatandaşlardan 25 kişi taburcu edilirken, 28’inin tedavisinin sürdüğü öğrenildi. Olayla ilgili gözaltına alınan 2 şüpheli ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Pasta ve tatlı yiyen 53 kişi hastanelik oldu
Sabah
Kaynağa Git

İlgili Haberler