Pasta ve tatlı yiyen 53 kişi hastanelik oldu
Osmaniye’de pasta ve kremalı tatlı ürünlerinden tüketen 53 kişi zehirlendi. Hastaneye mide bulantısıyla şikayetiyle giden vatandaşlardan 25 kişi taburcu edilirken, 28’inin tedavisinin sürdüğü öğrenildi. Olayla ilgili gözaltına alınan 2 şüpheli ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
Sabah