Sivas’ta uygun fiyatıyla adından söz ettiren lahmacun satıcısı Selahattin Yapalı, ürününü 50 TL’ye sattığı gerekçesiyle şikayet konusu oldu. Ancak geçtiğimiz günlerde yapılan İl Ticaret Müdürlüğü denetimlerinde herhangi bir usulsüzlük bulunmadı ve Yapalı kampanyasını sürdürmeye devam etti.
Yapalı, lahmacunun maliyet hesabını detaylarıyla paylaşarak, düşük fiyata rağmen kar elde ettiğini ifade etti. Söz konusu uygulamanın kamuoyu tarafından yoğun ilgiyle karşılandığını belirtti.
Düşük kar oranına rağmen memnun olduğunu söyleyen Yapalı, “Ben insanları aydınlatmak açısından lahmacun nasıl 50 TL'ye satılıyor anlatayım. Sivas'ta etin kilosu 800 TL, soğanın kilosu 20 TL, domates 30 TL. Ben lahmacunu yüzde 15 karla satıyorum. İş yerimizin mülkiyeti bana ait. Gelen misafirlerimizi ağırlıyoruz. Bana neden bu kadar ucuz olduğunu çok soruyorlar. Ben az kazanıyorum ama kazanıyorum. Karımız olmasa bu fiyata zaten satamayız. Çok rahatsız olanlar oldu ama biz memnunuz. Allah bereket versin, çok şükür kazanıyoruz. Bu kampanyayı 3 senedir yapıyoruz. Bu kadar yoğun talep de varken bu kampanyaya devam edeceğiz. Gücümün yettiği kadar, kazancımız kurtardığı zamana kadar lahmacunu 50 TL'den satmaya devam edeceğiz" dedi.
Öte yandan Manisa’dan Sivas’a gelerek lahmacun yiyen bir vatandaş da fiyatların uygunluğuna dikkat çekerek, “Eşim aslen Sivaslı. Kendisi buranın lahmacununu çok övdü, güzel olduğunu söyledi. Yedik, beğendik. Gerçekten çok güzel. Hem doyurucu hem ekonomik. Ekonomiğin zor olduğu günlerde böyle esnafların olması halkımız için güzel bir şey. Herkes yiyebilir, doyurucu ve lezzetli” ifadelerini kullandı.
Haber Kaynağı : 12punto