Kütahya'da bir okul etkinliğinde dağıtılan yemeğin ardından rahatsızlanan ve sağlık kuruluşlarına başvuranların sayısı 114'e yükseldi. Tedavi altına alınan kişilerden 113'ü taburcu edilirken, 1 kişinin ise tedavi ve gözlem sürecinin sürdüğü bildirildi.

TAVUKLU PİLAV İKRAM EDİLDİ
Olay, Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda meydana geldi. Okulda düzenlenen etkinlik kapsamında öğrenci ve davetlilere tavuklu pilav ikram edildi. İkramın ardından rahatsızlanan çok sayıda kişi, kendi imkanlarıyla ve ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi ile çeşitli sağlık kuruluşlarına başvurdu. Yapılan kontroller sonrası zehirlenme şüphesiyle sağlık kuruluşlarına müracaat edenlerin sayısının arttığı öğrenildi.

113 KİŞİ TABURCU EDİLDİ
Hastaneye başvuranların 96'sının öğrenci, 18'inin ise yetişkin olduğu belirtildi. Böylece rahatsızlanarak sağlık kuruluşlarına başvuranların toplam sayısı 114'e ulaştı. Tedavi altına alınan kişilerden 113'ünün taburcu edildiği, 1 kişinin ise hastanede müşahede altında tutulduğu ve kontrollerinin devam ettiği bildirildi.
Odatv.com