Ana içeriğe geç

59 yıllık köklü kulübe bir tane bile aday çıkmadı

1967 yılında kurulan 59 yıllık köklü kulüp Sivasspor'da yapılan olağan genel kurulda ikinci kez başkan adayı çıkmadı.

59 yıllık köklü kulübe bir tane bile aday çıkmadı
Halk TV
16

1. Lig ekiplerinden Sivasspor'un bugün gerçekleştirilen olağan genel kurulunda ikinci kez başkan adayı çıkmadı.

Sivas Ticaret ve Sanayi Odası'nda yapılan genel kurul, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Toplantıya Sivas Valisi Yılmaz Şimşek, Belediye Başkanı Adem Uzun, il protokolü ve çok sayıda delege katıldı.

KULÜP BAŞKANLIĞINA YİNE ADAY ÇIKMADI

Divan Başkanı Ali Yavuz, kulübe başkan adayı bulma çalışmaları hakkında bilgi verdi. Genel kurulda başkanlık için herhangi bir aday çıkmadı.

''SİVASSPOR SAHİPSİZ DEĞİLDİR''

Kongrede konuşan Ali Yavuz, "Yoğun bir mesai harcadık. Bunun yanı sıra birçok iş insanı bize katkı sağladı. Yönetimde yer alabilmek adına birçok isimle görüştük. Ama burada en önemli olay başkanın seçilmesidir. Sivasspor sahipsiz değildir. Mutlaka bir yönetim oluşacaktır. Valimiz ile yarın görüşeceğiz. Valimiz ile alacağımız karar doğrultusunda hareket edeceğiz. Çok kısa süre içerisinde çözeceğiz" diye konuştu. (DHA)

Kaynağa Git

İlgili Haberler