Ana içeriğe geç

TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, 2021 yılında bilim ve teknoloji temelli eğitim anlayışla kapılarını açan TÜBİTAK Fen Lisesi, 2025-2026 akademik yılında ilk mezunlarını verdi.

TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi
Turktime
16

Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamında yapılan merkezi sınav sonucunda yüzde 1'lik dilimde yer alan öğrenciler arasından özel yetenek sınavıyla seçilen 84 öğrenci, TÜBİTAK Gebze Yerleşkesi'ndeki mezuniyet töreninde diplomalarını Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır'ın elinden aldı.

Programda, TÜBİTAK Fen Lisesinin kuruluşundan itibaren okula verdiği destek dolayısıyla Kacır için hazırlanan sürpriz video gösterildi.

Okul birincisi Elif Berra Demir, öğrenciler adına hazırlanan ve Bakan Kacır'ın okul ziyaretlerinden oluşan özel tabloyu kendisine takdim etti.

Kaynağa Git

İlgili Haberler