Ana içeriğe geç

Uraloğlu: Hürmüz'den 11 Türk gemisi geçti

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, ABD-İran savaşı dolayısıyla Hürmüz Boğazı'nda yaşanan gelişmelerin takip edildiğini, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin boğazdan geçiş yaptığını söyledi.

Uraloğlu: Hürmüz'den 11 Türk gemisi geçti
Cnn Türk
16

Uraloğlu'nun açıklaması şöyle;
Uraloğlu: Hürmüzden 11 Türk gemisi geçti

Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri anbean takip ediyor, bölgedeki gemiler ve vatandaşlarımızla sürekli temas halinde bulunuyoruz.
Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı.
Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan toplam 7 gemide 177 vatandaşımız görev yaparken, söz konusu gemilerden biri Türk bayrağı taşıyor. Her koşulda vatandaşlarımızın ve gemilerimizin güvenliği için gerekli tüm tedbirleri almaya devam ediyoruz.

Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri anbean takip ediyor, bölgedeki gemiler ve vatandaşlarımızla sürekli temas halinde bulunuyoruz.
Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı… pic.twitter.com/syKEICpmnP

Kaynağa Git

İlgili Haberler