Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası üyesi öğretmenler, haklarının iyileştirilmesi talepleriyle Ankara'da Milli Eğitim Bakanlığı önünde eylem başlatmıştı.
"KEŞKE ÖNCE BAKANLIĞA GELSELERDİ"
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, grevdeki özel okul öğretmenleriyle ilgili ilk kez konuştu. Öğretmenlerin eylemden önce bakanlığa başvurmaları gerektiğini belirten Bakan Tekin, kendilerine ulaşan herhangi bir şikayet bulunmadığını söyledi.
"BAKANLIĞIMIZA HERHANGİ BİR ŞİKAYET ULAŞMADI"
Türkiye'nin bir hukuk devleti olduğunu vurgulayan Tekin, hukuksuz bir durum söz konusuysa öncelikle idari mercilere başvurulması gerektiğini belirtti.
Bakan Tekin açıklamasına şu sözlerle devam etti;
"Keşke açlık grevi yapmadan önce şikayetlerini gelip bakanlığa söyleselerdi. Öğretmenlerin bakanlığımıza ulaşmış, çalıştıkları okullarla ilgili herhangi bir şikayet yok. Şikayet yoksa kim tedbir alacak? Hukuk devleti burası, kabile devleti mi?