Ana içeriğe geç

Bakan Bayraktar açıkladı: Türkiye nükleer yapmak zorunda

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye'nin temiz enerji dönüşümü ve iklim değişikliğiyle mücadele kapsamında üç temel konuya odaklandığını belirterek, bunları enerji arz güvenliği, enerji bağımsızlığı ve 2050'lerin başına kadar karbon nötr ekonomi hedefi olarak sıraladı.

Bakan Bayraktar açıkladı: Türkiye nükleer yapmak zorunda
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler