Bakan Bayraktar duyurdu: Türkiye COP31’de yeni enerji hedeflerini açıklayacak! Elektrifikasyon ve yenilenebilir enerji atağı
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye’nin elektrifikasyonu enerji stratejisinin merkezine koyduğunu belirterek, bu yıl kasımda Antalya’da Türkiye ev sahipliğinde düzenlenecek Birleşmiş Milletler BM İklim Değişikliği Çerçeve Sözleşmesi 31. Taraflar Konferansı’nda COP31 enerji dönüşümüne ilişkin yeni hedeflerin açıklanacağını söyledi.
Sabah