Ana içeriğe geç

Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı

Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı. Sarı lacivertlilerde kontroller yarın da devam edecek.

Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı
Star Gazetesi
16

Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı.

Fenerbahçe'de Teknik Direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular Medicana Ataşehir Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçti. EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi.

Sarı-lacivertlilerde sağlık kontrolleri yarın devam edecek.

Kaynağa Git

İlgili Haberler