Fenerbahçe yeni sezonun kadro yapılanması kapsamında transfer çalışmalarını sürdürüyor. Sarı-lacivertliler, Vedat Muriqi'nin ardından 2.transferini açıkladı. Fenerbahçe son olarak Génération Foot forması giyen Amara Diouf'u kadrosuna kattı ve 18 yaşındaki futbolcuyla 5 yıllık sözleşme imzalandı.
Fenerbahçe Spor Kulübü'nden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Afrika futbolunun gelecek vadeden genç yeteneklerinden biri olarak gösterilen Amara Diouf ile 5 yıllık sözleşme imzalandı.
Kulüp binasında gerçekleştirilen imza töreninde Yönetim Kurulu Üyelerimiz Barış Karagöz, Savaş Adalet ve Volkan Akan yer aldı.
Genç oyuncumuzun gelişimi planlı ve yakından takip edilen bir program doğrultusunda sürdürülecektir.

Kulübümüz, Amara Diouf’u kısa vadeli beklentilerin ötesinde, bireysel bir çalışma programının takibinde, doğru planlama ve sürdürülebilir gelişim anlayışı çerçevesinde geleceğin önemli değerlerinden biri olarak konumlandırmaktadır.
Amara Diouf’a ailemize hoş geldin diyor, sarı lacivertli formamız altında başarılı ve sağlıklı bir kariyer diliyoruz."