Ana içeriğe geç

Silifke Belediyesi operasyonu: 19 kişi adliyeye sevk edildi

Mersin'de Silifke Belediyesi'ne yönelik yürütülen soruşturma kapsamında 19 Haziran'da gözaltına alınan Belediye Başkanı Mustafa Turgut ve Başkan Yardımcısı Şerife Yörükçü'nün de aralarında olduğu 19 kişi adliyeye sevk edildi

Silifke Belediyesi operasyonu: 19 kişi adliyeye sevk edildi
Artı Gerçek
16

Artı Gerçek- Silifke Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen soruşturmada 19 Haziran'da Silifke Belediyesi'ne "rüşvet", "ihaleye fesat karıştırma" ve "irtikap" gibi çeşitli suçlamalarla operasyon düzenlendi.

Operasyonda Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut, Başkan Yardımcısı Şerife Yörükçü, belediye personeli ve belediye ile iş ilişkisi bulunan bazı şirket yetkililerinin de aralarında olduğu 19 kişi gözaltına alındı.

Jandarmadaki işlemleri tamamlanan 19 kişi bu sabah adliyeye sevk edildi. (POLİTİKA SERVİSİ)

Kaynağa Git

İlgili Haberler