Ana içeriğe geç

Adana’da sivrisinek istilasına vatandaş tepkisi: 'Çocuklarımız yara içinde kaldı'

Adana Büyükşehir Belediyesi’nin zamanında ilaçlama yapmadığını öne süren vatandaşlar, kent genelinde sivrisineklerin adeta istila oluşturduğunu belirterek duruma tepki gösterdi. Özellikle sulak alanlar ve kanalların çevresinde yaşayan vatandaşlar, kötü koku ve sivrisinekler nedeniyle günlük yaşamlarının olumsuz etkilendiğini söyledi.

Adana’da sivrisinek istilasına vatandaş tepkisi: 'Çocuklarımız yara içinde kaldı'
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler